måndag 21 december 2009

Juletid

Hej hej..
Nu är det inte långt kvar till självaste julafton.. Sen är det nyår o sen är allt över. Ska bli skönt men samtidigt gillar jag julen, mysigt o mycket pyssel :)
Idag har jag pyntat det sista så det är bara lite julklappsinslagning & städning kvar sen är jag redo för julafton. Renoveringen håller på men händer inte så mycket nu innan jul eftersom man har mycket annat att göra, så vi får lägga på ett kol sen när allt är över.

Alternativ för de som inte har plats för en stor julgran.. Var ute i trädgården och hämtade lite växtlighet och hänge mitt pynt i :)
Blev lite julstämning iaf fast det inte är en riktigt julgran.

Lite fint i fönstret




Nu återgår jag till julstöket.
Ha en underbar jul om vi inte hörs innan det.
God Jul/ Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar