torsdag 17 december 2009

Skärpning till mig..

Hej alla fina..
Idag är det skärpning till mig själv! För att jag är dålig. Dålig på att uppdatera.
Denna vecka jobbar jag sent skift så därför har det inte blivit så mycket fix i lägenheten. Rörmockaren va här igår & idag så nu har han bytt ut rör så vi kan bygga upp badrummet igen.. o det är inte så roligt o se bilder på lite rör. Så därför hoppas jag på mer uppdatering till helgen. Själv slipper jag unan lördagen eftersom jag ska på julbord med jobbet- på åby travet.. så på lördag blir det stålar förhoppningsvis.

På villgatan har det även blivit premiär för den lilla snöplogen som pappa köpt som en liten leksak.. är en kombinerad gräsklippare och på vintern så plogar man med den. Så killarna gillar att det har kommit mycket snö iaf :)

Ha det bra..
Kram Kram Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar