fredag 6 november 2009

Stockholm i helgen!

Längtar.. ska till Stockholm vid 5tiden idag, ska bara hinna packa, fixa, dona, jobba först.. Sen bär det av minsann, hälsa på finaste Sofia!


Vi hoppas även på god-shopping-lycka, så jag kan lägga upp massa bilder på det här sen.





Trapphuset börjar ta form, allt målat iaf.. kvar är:



  • Gardinuppsättning

  • Tyger på väggen

  • Såga ut bokstäver (ett,två..osv) + sätta upp dom vid respektive lägenhet

  • Rama in pappret där det står vart alla bor ( svårt att förklara, lägger in en bild)

  • Fixa iordning golvet så det blir fint!
  • Hum.. Sen är det nog inte så mkt mer.. tror jag inte.. ska bli skönt när det blir klart, då ska ni få se på bilder :)

Nu ska jag bara ha kul ihelgen med mina underbara vänner.. nästa vecka blir det nog mycket jobb vid datorn, håller på o hjälper mitt UF-företag med deras affärsplan.. man vet ju själv hur det brukar bli i sista sekunden!

Förresten.. fått nya hyresgäster! Ska bli roligt..

Ha det bra. Kram Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar