måndag 16 november 2009

Hjo-Falköping-Kinnarp

Hej igen!
Igår blev det några mil att åka.. Först åkte vi till Hjo för att butiken Hem&Hobby, har aldrig varit där innan så vi var ju tvungna att testa. Är ledsen att säga det men betyget var: Sådär!

Fanns mycket fina grejer, meninte min stil, och det fanns även mycket skit! Så är nog ingen affär vi åker till igen.

Sedan åkte vi till Falköping- Falbygdens ost. Väldigt mysigt och det var verkligen julstämmning.. Där köpte jag två "spiror" att hänga i fönstret vid jul. Sen köpte jag en rökt ost, en vitlöksost, morfars pepparkak och brännvins ost, julknäckebröd och enbärsdricka :)

På hemvägen stannade vi i Kinnarp; Presnetaffären-Skoaffären- Klädaffären.
Hittaden en stor julgranskula och en lite God Jul skylt.. I klädaffären köpte jag en Svart, Vit Grå flanellskjorta till mig själv.

Spirorna: Falbygdensost
Julgranskulan & Godjul skylten: Presentaffären

Glasburken, Ljusen, Ståltråd, Silvertråd, Julgranskulor i silver,
Grå löpare från Hem&Hobby

Flanellskjortan: Klädaffären i Kinnarp

Tack för en mysig dag mamma..

Kram på er alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar