fredag 27 november 2009

Resultat.

Här har ni resultatet av gårdagens pyssel.. Idag blir det mest städ. Imorgon blir det Göteborg och Jul på liseberg:)
Tog fram alla julsaker igår för att titta vad man har, glömmer ju så fort. Vissa saker var sådär fina, känns som att smaken förändras ganska så mycket under ett år, specciellt eftersom vi har flyttat oxå. Så jag är väl illa tvungen att köpa nya grejjer :) hehhe..
Ska även försöka hitta ngt att pynta trapphuset med oxå så de blir fint där med.
Längar riktigt mycket till Ullaredsresan som blir på Lucia, så får väl försöka vänta och se vad jag hittar där.

Hade lådan med ljusen innan, köpte siffrorna och sen fick det bli en adventsljusstake.
Äntligen fick jag användning av pjäxorna jag köpte på loppis. Hade först tänkt att hänga upp dom ihop med Niklas diplom ifrån Vasaloppet med det har inte blivit av än.. Men detta blev nog bättre tror jag!






Gamla notpapper jag köpt på loppis, silverhjärta från butiken Hjärtat, snöre från Panduro tog jag runt några ljus.


Slog in en tom låda.


Massa olika sorters knappar

Ett fint band fick bli skosnöre på ena pjäxan. Bandet fällde massa vitt som var perfekt- såg ut som lite snö på pjäxorna.

Nu tar vi helg.

Kram Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar