måndag 23 november 2009

Nu jäklar!

Då var det måndag igen!

Idag har jag faktiskt fått riktigt mycket gjort.
Direkt efter jobbet var jag och köpte ny turkos färg till bokstäverna. Satte nämligen upp bokstäverna i helgen men när man såg dom ihop med tygerna på väggen så såg bokstäverna bebisblå ut, så var bara att ta med ett tygprov och åka ner och testa en annan.. har målat alla bokstäverna en gång och kanske ska ner igen om en stund och måla igen.


Sprayade en loppisram som ni kommer se det färdiga resultatet av längre ner.
Målade fönsterbrädan en sista gång- innebär att den kankse kommer upp i veckan. och det betyder ställa grejjer i fönster piff :)

Ni ser själva skillnaden på turkos och turkos :)


Alla bokstäver målade en gång.



Resultatet av innehåll & loppisramen.. Ska sitta i trapphuset när man kommer in så man ser vem som bor i varje lägenhet.


Såhär blev det efter att vi satt upp tygerna i helgen. Alla är inte uppe än men det kommer mera..

Blev rätt stor skillnad mot hur det såg ut innan :)

Två till uppe vid fönster som kommit upp.. Mamma är bäst på att sy, vad skulle jag göra utan henne?

Som hon har slitit med domhära längderna, så det var tur att det blev som jag hade tänkt mig.
Alla för idag! Återkommer säkert i veckan med mer bilder.
Ska på inredningsparty hos Hallgren imorron, så där kankse det blir ngt nytt!
Kram Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar