fredag 30 oktober 2009

Trappuppgångsfix & Shopping..

Hej! Helg igen :) Ska ner och äta kvällsmat med Elin & Tomas på Ströget, ska bli mysigt! Våra resekompisar!! Längar verkligen till Mexico nu! Nog om det.. På Villagatan är det trappuppgångsrenovering som gäller nu, vi började häromdagen att spraya elementet, här är början.. kommer resultat senare. Målade även räcket svart, blev riktigt bra..




Fick även med två bilder på mitt sovrumsfönster, med & utan lamellgardin.. Har nästan alltid gardinen framme för att inte ha sån insyn!







Igår torsdag var jag & mamma iväg på en mor/dotter-dag! Var i kinna (skroten), Skene (Inredningsoutlet, Visco), Hyssna (HyssnaHem), Gällstad (Scorettoutlet, Serholt outlet, Lager157, Hemma hos Haglund)
Hann med mycket under eftermiddagen & här kommer resultatet av vår resa:


Fina ljuslyktor i fattigmanssilver.. Kan man inte få för många av


Skål; Mitt & Ditt.. bra & ta fram när man har en glupsk sambo :)


Fat, Stålull & turkosa kulor till köket


En julgran & en gullig kalender!


Vitt runt fat & en julduk.. Lagom mycket jul för mig.. gillar inte rött o massa tomar!

Glömde nämna att jag köpte tyg till trappuppgången! Både gardintyg och tyg att sätta på väggarna! Hoppas allt blir som jag har tänkt mig..





Fick en ros på Hemma hos Haglund.. Den fick ju självklart min goding till sambo!



Nu blir det nog dusch & kankse en öl.. Är ju fredag idag! Imorgon blir det fixx i trappuppgången så mer bilder att lägga ut här innan det blir klart! Ha en bra helg! Kram Emelie

1 kommentar:

  1. Roligt att du också har hittat till bloggvärlden! La till din blogg bland Favoriter direkt :)
    Så fint du har det i ditt hem- lägg gärna ut fler bilder! En riktig inspirationskälla är du!
    Vad är det för tavlor du målar, får man se fler verk?? Kan man beställa av dig? Skulle vilja ge E en "personlig" tavla om oss, men du kanske inte skapar efter önskemål...
    KRAM

    SvaraRadera