onsdag 7 oktober 2009

Lite nytt.

Godmorgon..
Idag har jag varit på möte med mitt nya UF företag som jag är rådgivare åt, riktigt kul i år om deras produkt att fixa, men kan inte gå ut med än vad det är för ngt.. TOP SECRET :)


Här kommer iaf en bil på hyreshuset som det ser ut nu, finns ju som sagt lite att jobba på.. Men det går sakta men säkert frammåt. Förra torsdagen ägnade jag & elin oss åt att ta bort den där plasten på ena balkongen, blev lite skillnad. Tjejer kan! Fast blev lite halvskadade båda två!


Börjar hända lite grejer i lägenheten nu också.. Pappa satte upp lite mer tavellister i vardagsrummet så den nästan täcker hela väggen, vet dock inte vad jag ska ha på den ännu men så här ser det ut för tillfället..

Ljuslyktorna lyser upp väggordet fin fint på kvällen..


När jag var i Borås i fredags köpte jag nya frukost skålar, på presentknallen- trot eller ej men finns mycket fint där.. trodde bara det fanns skit där. Nypan- finns mycket som du skulle tycka va fint där :) Sen köpte mamma två tekoppar till mig i Ullared förra veckan som jag hade beställt.. Provade dom igår- mycket bra!


Sen måste jag ju bara skriva här att jag har fått min första beställning av tavlor :) 2 st stora tavlor till en jobbarkompis! Väntar bara på att få materialet från panduro idag sen så kan det börja målas här. Har även fått en nybeställning av mamma.. så jag är väldigt upptagen nu, hahha.
På återseende :)
Emelie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar