måndag 19 oktober 2009

Hjälp, Nån??

Hej!
Behöver verkligen hjälp med att hitta en snygg, stor takkrona till trappuppgången som vi håller på att renovera nu.. Har letat & letat tycker jag.. men ingen som passar in på den bilden jag har i mitt huvve! Vore skönt om det kunde ta o hända lite i trappuppgången nu snart..

Imorgon eller på ons blir det projekt: turkos rand i köket!
Har varit och fixat en provburk idag.. hoppas den blir bra, är ju så ivrig med allt så jag vill ju att det ska va klart nu.. men innan jag kan måla den turkosa måste jag ju måla en eller två gången på linjerna med grått, sånt är jobbigt, måste gå fort!
Dom som känner mig vet ju att jag älskar turkost, o i denna lägenheten har det varit på tok för lite av den färgen.. men nu börjas det :) Lovar att jag ska ta före & efter bilder så ni får se resultatet.. Hoppas på det bäst!

Ha det bra.. Kram Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar