söndag 18 oktober 2009

Lite sköna sommar-bilder & lite nya ting till hemmet :)

Hej!

För min del har helgen varit ganska så lugn, hjälpte några kompisar i deras nya hus i fredags och igår blev det lite vin & spelkväll hos några andra kompisar.. mycket trevligt!
I lördags var jag, nyberg & mamma och besökte Gärdhem (loppis) i Dalsjöfors, så gjorde lite fynd.. Köpte detta fatet, en vinkaraff, ishink, två silverskedar, ljusstake, mjölkkanna, nån liten vas eller vad det nu var.. Ja, det var nog det. När vi kom tillbaka till stan så var jag o kompletterade med lite ljuslyktor från butiken Hjärtat & Mamselle och fick då mitt lilla fat fyllt med massa fint :)




Några fina semsterbilder från sommaren ; fisketuren på orust & när vi firade in semstern i Lysekil med Asti & färsk krabba :) Längtar redan tillbaka till sommaren, vi kommer iofs få lite sommar i Januari när vi åker till Mexico i två veckor :)







Min jobbarkompis blev jättenöjd med tavlorna.. känns skönt :)
Ska bli kul & se kort från att dom sitter på väggen oxå!!
Ha det bra.. Kramar Emelie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar