tisdag 27 april 2010

La resultat!

Goddagens.. Nu börjar Nybergs tavla bli klar. Om hon nu godkänner den vill säga. Den här tavlan blir svår att lämna bort för jag tycker den blev så fin, vill ha en sån själv :)

Såhär blev den efter första målningsdagen. (bakgrunden har jag inte målat utan rosorna var där innan :)


Sedan skrevs personliga texter, ord och datum in..


Så nu är det bara för damen att bestämma sig om den är klar or not.



Återstår att se..










Nyberg: Den här bilden nedan tycker jag du ska sno av mig och framkalla o rama in.. Av en slump när jag tog kort så är det ju erat forlovningsdatum, perfekt :)
(eller så tar du kort själv när du fått hem tavlan)





Sådå.. Ha en bra eftermiddag/kväll/dag...
Kram Emelie

2 kommentarer:

  1. tusen tusen tack! är supernöjd ska du veta!
    tycker nog vi kan skippa det där med stänkandet så det inte blir too much..åhh vilken tur att jag har dig vännen!!!

    SvaraRadera
  2. Meeeeen Emelie, guuud kan jag få gå en kurs i kreativitet hos dig??! Du är ju helt makalöst grym! Vilken härlig tavala du gjort till Malin.. superfin! Vart får du alla ideér ifrån?! Ha´de gott, Stor Kram/Ann

    SvaraRadera