onsdag 17 februari 2010

Hej hoo..


Godmorgon..

Just nu har jag väldigt stor lust att gå och köpa mig en bärbar dator som funkar, det skulle göra att jag kunde uppdatera mycket oftare :) Ska kika efter nån fin/bra! Här i huset har det väl inte hänt så mycket sen sist.. städat trapphuset och städat källare efter all renovering.. sånt som måste göras men inte är vidare roligt!


Eftersom nästa projekt är tvättstugan så är jag nu inne och kollar på lite olika varianter på hur man ska lägga upp det hela.


Har tagit så himla gulliga kort på Amandas lilla bebis Leona, men måste kolla med henne först om det är ok att lägga upp korten på gullungen här :)


Har börjat bli sugen på att måla lite igen, tar ju ett tag innan jag finner inspiration igen efter att jag målat en, sen går det undan minsann.. Nu är nog planerna på att måla lite till trapphuset, är fortfarande lite kalt på väggarna där ute. Sen står det helt stilla i fönstret i trapphuset, måste hitta ngt snyggt att ha där oxå :)

Ha det bra allesammans!

Kram0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar