måndag 8 mars 2010

Vårkänsla!!

Sol! Äntligen börjat snön försvinna.. I helgen passade jag på att köpa lite "vårnytt"


Denna fina lilla smyckesask köpte jag på hjärtat i lördags..


Där fick mina pärlörhängen ligga..

På sin plats i badrummet..

Finns så mycket fint här:
Köpte en hjärt-formad burk..
& två ljuslyktor till..



Dom kändes lite våriga iaf..

och passar fin fint iop med det rosa på mina tavlor :)
Köpte en rolig bok på bok-rean.. 1000 platser att besöka innan man dör.. Kommer nog inte kunna besöka alla men man kan iaf få lite tips när man ska iväg nån stans!

Sitter och bläddrar i nya numret av allt i hemmet och boken ljust & lantligt som jag fick av mamma i julklapp.. Få att få lite inspiration är det perfekt!


Har glömt visa dom senaste loppisfynden, kan hända att jag visat ngt av de..
Ett strykjärn, Trådspole, Gammal kartbok, fina bestick och en gammal vinkaraff!




Dom här tre hjärtanen köpte för ett bra tag sen på loppis oxå!




Ibland så kan man hitta mycket fint..
Nu när snön försvinner kan man förhoppningsvis få lite mer vårkänsla och ut och shoppa lite vårkläder:) Snart så börjar ju bästa "loppis-tiden" Kan bli farligt men tanke på att niklas redan tycker jag släpar hem flr mycket skit som han kallar det :)
Ha det bra..
Emelie in love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar